Masz ulubione sklepy lub punkty usługowe i chciałbyś płacić w nich mniej? A może jesteś właścicielem firmy i chciałbyś nagrodzić swoich stałych klientów za lojalność? Świetnym rozwiązaniem w jednym i drugim przypadku są karty stałego klienta, czyli ciekawa oferta promocyjno-rabatowa zamknięta w kawałku plastiku.

Choć karta stałego klienta kojarzy się z regularnym robieniem zakupów czy korzystaniem z usług konkretnej firmy, w rzeczywistości można ją otrzymać już za pierwszym razem, gdy jesteśmy w danym sklepie, salonie fryzjerskim, drogerii czy na siłowni. Karta stałego klienta jest bowiem sposobem na przyciągnięcie tych nowych, jednorazowych klientów i zachęcenie ich do regularnego korzystania z oferty danej firmy.

Korzyści z posiadania karty stałego klienta
Plastikowe karty stałego klienta z perspektywy firmy przynoszą wiele korzyści. Przede wszystkim przywiązują klienta do marki, a także sprawiają, że czuje się wyjątkowy. Stały klient to przecież nie zwykły, jednorazowy klient – może liczyć na wiele zniżek, promocji oraz ofert specjalnych, które są niedostępne dla klientów nie posiadających karty stałego klienta. Mała plastikowa karta stałego klienta to też sposób na reklamę i zwiększenie grona potencjalnych odbiorców – wystarczy, że posiadacz karty pokaże ją w gronie swojej rodziny lub znajomych lub będzie chciał z niej skorzystać w sklepie, gdzie jest duża kolejka. Zainteresowanie kartą wzrośnie i jest szansa, że inni klienci również będą chcieli dołączyć do grona stałych, lepiej traktowanych odbiorców. Wyrabianie kart stałego klienta to także sposób na uzyskanie wielu cennych danych marketingowych – wiek klientów, płeć, ich zainteresowania, poziom wykształcenia czy przyzwyczajenia zakupowe.

Łatwa do namierzenia w portfelu
Dobra i skuteczna karta stałego klienta wizualnie prezentuje się podobnie do innych materiałów graficznych, wykorzystywanych przez sklep czy firmę. Najczęściej jest utrzymana w tej samej kolorystyce, znajduje się na niej konkretne logo, dzięki czemu bardzo łatwo jest ją odnaleźć spośród wielu plastikowych kart, noszonych na co dzień w portfelu. Karty stałego klienta mogą być takie same dla wszystkich, mogą być też spersonalizowane, czyli każdej karcie nadaje się cechy indywidualne. Jest to, na przykład, nadrukowanie danych posiadacza karty lub terminu jej ważności. To rozwiązanie przywiązuje klienta dużo bardziej niż kawałek plastiku, który rozdawany jest w takiej samej formie wszystkim klientom.

Karty stałego klienta plastikowe – druk, producent, wzory, produkcja, projekty, cena
Mamy wielu klientów, którzy wykorzystują karty stałego klienta w takich lokalizacjach jak apteka, sklep motoryzacyjny, restauracja, sklep obuwniczy, klub fitness, sklep meblowy, siłownia, sklep ogrodniczy , hurtownia, centrum medyczne, przychodnia, kwiaciarnia, gabinet spa, hotel, gabinet kosmetyczny, sklep wędkarski, solarium supermarket, sklep spożywczy, sklep zoologiczny, pizzeria, jubiler, sklep sportowy, sklep elektroniczny rtv agd, sklep dla dzieci z zabawkami i ubraniami, salon fryzjerski, sklep fotograficzny, e-sklep internetowy, sklep z odżywkami i wiele innych..

Zazwyczaj klienci decydują się na karty stałego klienta z kodem kreskowym, co przekłada się na szybką obsługę klienta.

Cena uzależniona jest od wielu czynników dlatego zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania atrakcyjnego cennika i fachowej porady. Służymy także pomocą w takim zakresie jak: projekty kart plastikowych – projektowanie, wzory, poprawki do druku.